CSA ACVILA
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


CLUBUL SPORTIV DE AIRSOFT ACVILA
 
AcasaAcasa  PortalPortal  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE

In jos 
5 participanți
AutorMesaj
mihai.grosan
Admin
mihai.grosan


Numarul mesajelor : 1000
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 10/03/2009

JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE Empty
MesajSubiect: JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE   JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE Icon_minitimeMar Noi 20, 2012 11:41 am

Joc 25 noiembrie 2012 Chimopar/Sicomed
CRITICAL ZONE
Raffaza, ultima zona disputata intre cele 2 mari forte mondiale Thora si Korta.
Raffaza reprezinta o zona extrem de importanta din punct de vedere strategic si totodata o importanta resurselor minerale rare.
Locuitorii Raffazei prin diferite strategii politice si miscari partizane au reusit sa mentina teritoriul neocupat de catre thorieni si kortenzi. Insa atuul raffazienilor consta in detinerea unei bombe de mare distrugere in masa, atu care a fost folosit deseori de catre acestia.
De 20 de ani trupele de ocupatie incearca sa controleze teritoriul Raffazei si acum acestea sunt determinate sa ocupe aceasta zona.

Factiuni:
1. Thora
2. Korta
3. Mercenarii + locuitorii Raffazei

Va rog ca independentii sa se inscrie la factiunea Mercenarii + locuitorii Raffazei, indiferent cati vor fi.
Pentru primele 2 factiuni, pentru inceput, se vor efectua inscrieri de maxim 30 de jucatori/ factiune si in functie de inscrieri se va suplimenta numarul jucatorilor/factiunea dorita.
La momentul inceperii jocului nu se vor face redistribuiri in cadrul factiunilor. Daca din 30 raman 10 acestia se vor desurca.
Totodata, briefing-ul se va tine doar pentru independeti, restul briefing-ului se va inainta pe pm celor care isi inscriu echipa si se vor discuta ulterior eventualele aspecte neintelese.

REGULAMENT DE JOC
Se va respecta Iepurasul Trist 1.0, adica Sad Bunneh 1.0.
CUPRINS

1. Definitii. - aici se explica rolurile pe care jucatori de airsoft le pot avea (Ex: puscas, tintas, mitlarior, lunetist).
2. Minimum Engagement Distance (MED) - inseamna distanta minima de la care un jucator are voie sa traga.
3. Limitari viteza si capacitate arme.- aceste limitari au fost gandite din perspectiva sigurantei jucatorilor. Capacitatea incarcatoarelor este privita din perspectiva de simulare militara, depinzand de la eveniment la eveniment.
4. Restrictii legate de aspectul armelor. - aceste restrictii difera de la eveniment la eveniment in functie de organizatori.
5. Lovituri: de la cine , unde si cum. - adica cum sti cand esti "mort" si cum te comporti in "viata de apoi".
6. Penalizari - ideea de baza a jocului de airsoft este " fair-play-ul". Ce se intampla atunci cand cineva nu este fair-play?

Pe parcursul acestui regulament, se vor intalni cateva cuvinte specifice, pentru care consider ca este cazul sa aducem si niste:

1. Definitii:

Clasa - se refera la rolul pe care il joaca arma+jucatorul. Exista 4 mari clase:
1.a. Infanterist ( =puscas=rifleman) Iti place sa joci airsoft cu destule bile in incarcator, nu vrei sa te chinui sa ochesti cu catarea sau dispozitivul optic de fiecare data. Iti place sa tragi in toti inamicii pe care ii intalnesti, oricat de multi ar fi ei, vrei sa te distrezi cat mai mult la airsoft
1.b. DMR ( =designated marksman=tintas) Preferi sa tragi doar cand ai tinta incadrata in dispozitivul de ochire, joci mai mult pe foc semi-automat si fiecare bila din incarcator conteaza. Ai inceput sa alegi tintele in functie de prioritati, si sa nu angajezi grupuri mari decat daca ai certitudinea ca poti castiga
1.c. SAW ( =Squad Automatic Weapon =Heavy weapons guy= mitralior) Toti conteaza pe tine sa tii inamicul sub foc de supresie. Uiti sa ridici degetul de pe tragaci, si consideri ca 4 kilograme reprezinta greutatea unei truse de farduri. Bilele sunt un accesoriu la fel de important ca aerul. Tragi in orice directie trag si colegii tai.
1.d. Sniper ( =lunetist =sharpshooter) Ai o obsesie pentru headshoturi, intotdeauna cand bate vantul stii cat de departe fata de centrul lunetei o sa cada bila, tragi doar in cine trebuie sa tragi, si incerci sa faci asta fara sa atragi atentia inamicilor

m/s (metri pe secunda) - se refera la viteza. In cazul nostru inseamna viteza cu care o bila de 0.20 grame paraseste replica de airsoft, cand are hop-up-ul dat la minim. Se vor trage minim 5 lovituri cu replica respectiva. Se accepta o abatere superioara TOTALA fata de clasa dorita de pana la 5m/s la 5 lovituri.

Decizia organizatorilor va fi finala. Daca aveti dubii in legatura cu performantele armei proprii si rezultatul la cronograf, consultati un specialist inainte de a veni la event(uri).

Exemplu de masurare:
Pentru 125m/s vitezaza maxima admisa:
Loviturile 1-5: 126 m/s -> OK!
Lovitura 1: 130; Loviturile 2-5: < 125 -> OK!
Loviturile 1-5: 127 m/s -> OUT!

2. Minimum Engagement Distance (MED) - inseamna distanta minima de la care un jucator are voie sa traga. Sub aceasta distanta, NU SE VA TRAGE.

incarcator - acel dispozitiv care tine bilele pe care replica le poate trage. Ele sunt clasificate astfel, in ordine crescatoare:
real-caps/low-caps = incarcatoare care imita perfect sau sunt apropiate de capacitatea celor reale
standard caps / mid-caps = incarcatoare cu un arc in spirala in interiorul lor, fara rotita, capacitatea lor este de obicei in jurul a 70-100 de bile.
High-caps = tot ce sare simtitor de 100 de bile . Caracteristica principala este rotita de sub ele care permite retensionarea arcului ce impinge bile spre receiverul din replica.

SEMI ( =Semi auto =semi automatic) - se refera la capacitatea unei arme de a trage o singura bila la fiecare apasare a tragaciului. Pentru a putea trage urmatoarea bila, este necesara intai eliberarea tragaciului, si apoi inca o data reluat procesul de apasare.

FULL AUTO ( =full automatic =foc automat) se refera la capacitatea unei arme de a trage in continuu atat timp cat tragaciul este apasat. Focul automat se intrerupe numai in momentul in care tragaciul este eliberat, arma ramane fara baterii sau incarcatorul este gol.

BURST ( =burst fire) se refera la capacitatea unei arme de a trage 3 bile in momentul in care tragaciul este apasat. Dupa cele trei bile, tragaciul trebuie eliberat, si apasat din nou, pentru a relua procesul.

3. Limitari viteza si capacitate arme:
Aceste categorii si distante sunt orientative, si speram ca se va incerca respectarea lor. Nimeni nu este obligat sa vina la airsoft cu o ruleta in buzunar, dar, sa fim seriosi, intre 1m si 15m exista o diferenta vizibila cu ochiul liber.

A. max 110 m/s - orice clasa, Minimum Engagement Distance 1m, incarcatoare cu capacitatea maxima Mid-Cap
B. max 110 m/s - SAW, MED 7m, orice fel de incarcatoare

C. 110 - 125 m/s - orice arma, MED 7m, incarcatoare cu capacitatea maxima mid-cap
D. 110 - 125 m/s - SAW, MED: 15m, orice fel de incarcatoare

D. 125 - 140 m/s - DMR: long arm, semi-only, low-cap sau bolt action, MED: 15 m

E. 140 - 170 m/s - snipers, bolt action only, MED 25

Cu alte cuvinte, jucatorii pot sa-si aleaga rolul si restrictiile asociate:

Puscas - incarcatoare cu capacitate maxima Mid-cap
P1. max 110 m/s, Minimum Engagement Distance 1m,
P2. 110 - 125 m/s, MED 7m

SAW - orice fel de incarcatoare
S1. max 110 m/s, MED 7m
S2. 110 - 125 m/s, MED: 15m

DMR - Arma lunga, low-cap, semi-auto only
D1. 125 - 140 m/s, MED: 15 m

Lunetist - bolt action
L1. max 110 m/s, MED 1m,
L2. 110 - 125 m/s, MED 7m
L3. 125 - 140 m/s, MED: 15 m
L4. 140 - 170 m/s, MED 25

4. Restrictii legate de aspectul armelor
Din punct de vedere al evenimentelor MILSIM, credem ca isi au locul si niste restrictii legate de aspectul armelor. Sigur, organizatorii vor comunica la momentul potrivit mai clar aceste lucruri, pentru ca jucatorii sa isi poata procura din timp incarcatoare standard sau midcapuri, dar ar fi bine ca in eventualtitatea unui event sa aveti in vedere urmatoarele:

SAW (S1 si S2)
Incarcator: High-caps, vor fi preferate cele de tip box sau drum
Vor fi preferate replici ale SAW-rilor reale
Capacitate de foc: full auto

DMR (D1)
Incarcator: low-caps
Lungime minima a tevii-35cm
Capacitate de foc: doar SEMI

Puscas1 (P1):
Incarcator: capacitate maxima permisa mid-caps
Dimensiuni: Orice
Capacitate de foc: Orice
Viteza maxima: 110m/s

Puscas2: (P2)
Incarcator: capacitatea maxima permisa mid-caps
Dimensiuni: Lungimea minima a tevii-20cm
Capacitate de foc: Orice
Viteza maxima: 125m/s

Sniper (L1-L4):
Incarcator: Real cap, sau cat mai apropiat de real cap
Dimensiuni: Orice
Capacitate de foc: doar SEMI (cough, daca se poate numi asa)
Viteza maxima: 170m/s
Numai pusti Bolt action, replici ale sniperelor reale

5. Lovituri: de la cine , unde si cum.
-orice lovitura directa: care iti vizeaza fizicul si te atinge( indiferent unde te atinge, cap, maneca, varful bocancului) se considera lovitura mortala. Ai obligatia morala sa strigi cat te tine gura „MOOOORT” dupa aceea se scoate vesta reflectorizanta din dotare se imbraca , cu arma sau mainile ridicate te vei deplasa in ce-a mai mare liniste spre punctul de refugiu fara a mai comunica (scris, verbal si alte semne) cu ceilalti participanti activi la joc.
Se considera de asemenea lovitura valida binecunoscutul „friendly fire” precum si descarcarea accidentala sau nu a propriei arme in tine.(sic) !!

La o distanta mai mica de 1 m nu se va trage sub nici o forma,se considera lovitura directa inamicul va fi apelat prin binecunoscutul si uratul „pssst esti mort”

Deasemenea, se recomanda ca de la distante mici sa nu se traga pe full auto (MAXIM RAFALE de 2-3 bile !!)

Daca “dai fata-in-fata” cu un adversar pe o distanta foarte mica, sub 5 metri, daca amandoi sunteti cu replicile indreptate unul spre celalalt, dar nici unul nu trage din motive de securitate se adopta solutia onorabila, iesiti amandoi. Sunteti ambii morti (se considera ca v-ati impuscat reciproc) acesta regula este impusa pentru a evita accidentarile care survin din lovituri de la distanta mica.

-orice lovitura indirecta: care iti vizeaza fizicul si nu ajunge la destinatie( ricoseu din pereti si alte corpuri inclusiv in arma pe care o tii in mana) nu se considera lovitura valida. Nu implica nici o obligatie.

6. Penalizari
Expunerea ochilor in timpul jocului rezulta prima oara intr-un avertisment insotit de scoaterea din jocul respectiv, iar a doua oara eliminarea pe intreaga zi. Ochii sunt pretiosi si de aceea, trebuie sa aveti ochelarii de protectie testati inainte de meci cu cel putin o arma cu 100 m/s de la cativa cm. Ochelarii nu se dau jos decat in baza si numai daca aceasta este situata la cel putin 50 m de cea mai apropiata zona de joc. De preferat ar fi ca ochelarii sa nu fie dati jos nici in baza. Ochii vostri sunt raspunderea voastra.

Loviturile directe nerecunoscute (dar binecunoscute de nemuritori) se sanctioneaza dupa cum urmeaza:

prima abatere : recunoscuta in cele din urma de individ – mustrare verbala (free to talk)
urmatoarea abatere : excluderea de la acel joc pana la terminarea reprizei.
urmatoarele abateri (hope not) : excluderea totala in acea zi de la joc.

Nimeritorii beneficiaza de acelasi regim ca si imortalii, acestia sunt o forma mai rara de trisori care sustin ca te ating si atunci cand nu o fac…, daca ai senzatia ca ai tras in cineva si acesta nu a recunoscut, situatia se discuta in baza nu urland si injurand pe teren.. In timpul jocului, nu se admit texte de genul "TE-AM LUAT, IESI AFARA !!" ; cei in cauza vor parasi terenul de joc (atat cel care striga cat si cel caruia i se striga). Daca exista discutii ulterioare, ele se vor rezolva in baza…

Nerespectarea distantelor de angajare:

prima abatere : recunoscuta in cele din urma de individ – mustrare verbala (free to talk)
urmatoarea abatere : excluderea de la acel joc pana la terminarea reprizei.
urmatoarele abateri (hope not) : excluderea totala in acea zi de la joc.


Este interzis cu desavarsire reglarea armelor si a altor dispozitive care implica zgomote specific luptei in zona de refugiu pe timpul jocului. Lucrul acesta se poate face inainte de inceperea jocului.

Uniforma/imbracaminte fara culori aiurea (verde tipator, roz, galben etc..).

Odata mort, este permis sa transmiti obiecte coechipierilor

Odata mort este interzis sa transmiti orice fel de informatii copechipierilor (prin semne, statie sau viu grai) “mortii nu vorbesc”.

Nu este admis scosul armei de dupa colt/obstacol/perete/damb si tras blind. In fapt nu este admis nici un fel de blind-fire. Scotand doar arma, nu ai cum sa sti ca nu i-o infigi cuiva in fata…

IN TIMPUL JOCURILOR DE AIRSOFT ESTE INTERZIS CONSUMUL DE BAUTURI ALCOOLICE ! Nerespectarea acetei reguli, va duce in final la excluderea din echipa. La sfarsitul zilei de airsoft se poate bea dupa pofta inimii.

Se vor folosi doar incarcatoare MID, exceptie facandu-se daca omul nu are deloc miduri sau nu are de unde sa faca rost.Daca totusi se poate, ar fi excellent sa veniti cu MID-uri. Cei care nu vor avea mid-uri, angajamentul/tragerea se va efectua foc cu foc(single fire) indiferent ca este facuta in interior sau exterior! NU VA EXISTA BANG, dar SE VA RESPECTA MED-UL, daca esti sub MED, poti angaja adversarul doar cu secondary, daca nu ai secondary, fugi pana faci distanta, sau te ascunzi sa nu te vada inamicul, orice altceva dar VEI EVITA CU DESAVARSIRE SA TRAGI SUB MED. Apelam iarasi la bunul simt pentru a ne simti bine cu totii impreuna. Materialele pirotehnice sunt interzise cu desavarsire participantilor fara prezentarea acestora organizatorilor.
Nu exista limita de munitie, fiecare poate sa traga cate bile vrea.
Participantii la joc trebuie sa foloseasca in mod OBLIGATORIU vesta reflectorizanta din dotare; atunci cand esti considerat "mort" se pune vesta! Jucatorul care se gaseste in terenul de joc fara vesta reflectorizanta, este considerat "combatant"! Suntem persoane responsabile, asa ca va rugam sa nu uitati de vesta reflectorizanta! Daca in timpul jocului a fost replica a fost atinsa cu bila, jucatorul nu e mort, iar replica poate fi folosita in continuare, deci NU SE IA IN CALCUL lovitura in replica. Daca o persoana este atinsa cu mana de catre inamic, acest lucru este considerat knife kill, se considera MORT si merge direct in respawn sau spital.
Respown-ul:
Factiunile Thora si Korta vor avea urmatorul regulament pentru reintrarea in joc:
In cazul in care jucatorul este lovit de bila, acesta nu este mort, ci este declarat ranit. Ranitii au bleeding time 10 minute. In cele 10 minute numai medicul poate duce ranitii la spital. Care este procedura? In cazul in care avem un ranit, medicul il poate lua pur si simplu (trebuie sa aiba mana tot timpul pe ranit) si sa-l duca la oricare spital al propriei factiuni. Care e intrevalul in care medicul poate sa culeaga ranitul? Inauntrul intervalului de 10 minute de bleeding time! Daca medicul nu poate sa intervina? Sunt 2 situatii: trec cele 10 minute si ranitul se va deplasa singur la spitalul din BAZA sau este CARAT de unul sau mai multi coechipieri pana la medic, iar de acolo medicul il va duce la spital. Inca o data, dupa ce ranitul a ajuns la medic nu se mai ia in considerare bleeding time-ul!!! Cati raniti poate transporta un medic? Un medic poate transporta 2 raniti. Ranitii pot trage in timpul deplasarii la spital? NU, ranitii nu pot trage in cursul deplasarii pana la spital! Odata ajunsi la spital care este procedura de vindecare a ranitilor? Odata ajunsi la spital ranitii sunt vindecati instant! Atunci cand va aparea spitalul mobil, ranitii care au iesit din perioada de bleeding time se pot vindeca direct acolo? NU, ranitii se vor duce numai la spitalul din BAZA!
Mercenarii vor avea respown din 10 sin 10 min fara bleeding time. Zona de respown este baza mama sau orice cladire care ste controlata de minimum 3 coechipieri.
Cele 2 factiuni Thora si Korta pot lua prizionieri daca au medicul cu ei. Medicul ii duce la spital si ii vindeca. Din acel moment mercenarii vor juca pentru respectiva factiune o viata, dupa care se pot duce in respown-ul acestora, asta daca nu vor fi luati iarasi prizonieri. In timpul in care prizonierii sunt dusi spre spital acestia nu pot sa fuga, deoarece sunt inactivi!!!

Factiunile vor primii misiuni de la gamemasteri.
Se joaca la obiectiv si nu la numar de bile!
Squad-urile vor avea denumiri, respectiv daca o echipa care a venit cu 10 oameni, va avea 2 scuas-uri, respectiv squad-ul (echipa...) bravo si tango, daca va avea 3 sau mai multe, fiecare squad va avea denumire proprie.

Va rugam sa respectati scenriul sa aveti statii, vesta reflectorizanta, etc.
Cele 2 factiuni Thora si Korta vor trebuii sa aibe cate un pirotehnist care va rezolva misiunile specifice. El si numai el!!!

Acvila si TMT va invita la un joc speram frumos si fara incidente majore!
Nu uiati ca numai voi puteti sa creati un joc frumos, restul sunt detalii!
Ne vedem duminica la ora 9.30 deja echipati si gata de misiuni!
O seara super!

L.E.
Pe langa rgulamentul SB1, se mai accepta urmatoarele:

D2 Snipere semi-automate
Acceptat doar replici de: Barrett (M82-M99), PSG-1, M14 EBR
Incarcator: low-caps/real-caps/mid-caps modificate sa aiba maxim 30 bile utile, sa nu se poata fizic baga mai multe bile in el.
Lungime minima a tevii externe: 18 inches/45,7 cm fara a include flashhider, amortizor sau prelungitor de teava. Masuratoarea se va face de la 'fata' magului (marginea magului dinspre teava) pana la sfarsitului tevii externe, la filet daca exista.
Obligatoriu dispozitiv optic cu magnificare pe replica minim 3x.
Obligatoriu side-arm cu viteza <110m/s
Limitare single-fire-only fizic sau din Mosfet
Viteza 140 - 160 m/s, MED: 25m, semi-auto only

SAW (B, D si F)
Incarcator: High-caps de tip box, drum sau c-mag pentru autenticitate, se pot folosi si high-caps standard, optional( mai putin pentru clasa S3 unde drum/box/cmag este obligatoriu. Bipodul este OBLIGATORIU pentru toate armele considerate SAW/LMG.
Replici considerate SAW-uri sunt urmatoarele:
- Stoner 63(XM22)/Stoner 63A(XM22E1) LMG
- FN Minimi/M249 PIP/M249 Para/M249 SPW/Mk 46 Mod 0/ Mk 48
- M60/M60E3/M60E4 (Mk43 Mod 0/1)
- PKM/PKP (nu exista varianta airsoft in momentul elaborarii acestui regulament)
- RPK/RPKS/RPK-74/RPKS-74/RPK-74M (derogare datorita lipsei PKM/PKP, cand o sa apara pe paita, o sa fie inclus la S1/S2 ca si MG36)
Capacitate de foc: full auto
SAW - orice fel de incarcatoare
S1. max 110 m/s - SAW, MED 1m, orice fel de incarcatoare
S2. 110 - 125 m/s - SAW, MED 7m, orice fel de incarcatoare
S3. 125 - 140 m/s - SAW, MED 15m, box/drum/cmag only

DMR-D2 nu are voie sa traga in cladire, dar poate sa traga din cladire, la fel si cu SAW-urile!!!

Puscasii, care sunt in med au voie sa traga full auto in cladire, dar moderat, nu ne blocam cu degetul pe tragaci!

Pe teren vor fi desemnati oamnei de incredere care vor comunica aspecte neconforme ale jucatorilor. Jucatorii care nu sunt fair-play vor fi eliminati de pe terenul de joc!
cvlad a scris:
Mihai, pls:

- jucatorii din cele 2 factiuni principale pot fi capturati?
- cand se captureaza mercenarii/civilii? in drumul spre respawn, in timpul de respawn?
- durata unei vieti la mercenarii capturati inseamna ca pot fi vindecati de factiunea care-i detine si refolositi, pana cand expira prin bleed time?

pls, alege cativa mercenari care, o data capturati, sa fie medici pentru factiunea care-i are. asta va incuraja capturarea, si nu doar omorarea...

1. Jucatorii din cele 2 factiuni nu pot fi capturati pentru ca mercenarii nu au medici!
2. Mercenarii/civilii se captureaza din momentul in care sunt loviti de bila, respectiv in drumul spre respown. Evident daca o factiune doreste sa-i captureze acestia n-au voie sa se opuna sau sa fuga.
3. Mercenarii/civilii asa cum am spus n-au bleeding time! In cazul in care un mercenar/civil a fost capturat si dupa a fost lovit de bila, acesta se va indrepta spre respown, iar daca factiunea adversa doreste sa-l vindece din nou o va putea face.

alecu a scris:
pot sa ma declar off - game? odata declarat off - game pt a reintra in joc, trebuie sa ma duc in zona de respawn si sa imi fac un respawn?
Daca este intr-una dintre primele 2 factiuni, dupa off game te duci direct la spitalul din baza.
Daca esti mercenar/civil te duci direct la respown.
Ii rog pe mercenari/civili sa nu invoce treaba cu off game (daca nu e asa) daca urmeaza sa fie luati prizonieri!!!

cvlad a scris:
M.G a scris:
cvlad a scris:
Mihai, pls:

- jucatorii din cele 2 factiuni principale pot fi capturati?
...

1. Jucatorii din cele 2 factiuni nu pot fi capturati pentru ca mercenarii nu au medici!

stai. ma refer la capturarea jucatorilor din cele 2 tabere intre ei, ca doar ei au medici si bleed time

vlad
Da membrii factiunilor principale pot fi capturati numai daca medicul este acolo sau acestia sunt carati pana la medic. Este total interzisa retinerea ranitilor factiunii adverse pana la venirea medicului!!!
Sus In jos
https://csaacvila.forumgratuit.ro
Octavian

Octavian


Numarul mesajelor : 22
Varsta : 49
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 25/07/2012

JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE Empty
MesajSubiect: Re: JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE   JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE Icon_minitimeVin Noi 23, 2012 6:25 pm

Imi pare rau baieti dar nu pot veni Duminica la Chimopar (probleme familiale). Din pacate nici weekend-ul viitor nu voi fi in Bucuresti Sad Promit ca voi fi "semizeu" la urmatoarele jocuri si voi merge de cel putin doua ori mai putin la respawn. Am hainutze groase, bocanci si fes, imi pun un cerceaf alb pe cap si voi fi cel mai de temut DMR iarna asta. SEMPER FI
Octavian
Sus In jos
tarmoz




Numarul mesajelor : 215
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 29/01/2011

JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE Empty
MesajSubiect: Re: JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE   JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE Icon_minitimeVin Noi 23, 2012 8:18 pm

vezi ca cam induci lumea in oroare:

SAW - orice fel de incarcatoare
S1. max 110 m/s, MED 7m
S2. 110 - 125 m/s, MED: 15m

si mai jos:
SAW - orice fel de incarcatoare
S1. max 110 m/s - SAW, MED 1m, orice fel de incarcatoare
S2. 110 - 125 m/s - SAW, MED 7m, orice fel de incarcatoare

de asemenea:
La o distanta mai mica de 1 m nu se va trage sub nici o forma,se considera lovitura directa inamicul va fi apelat prin binecunoscutul si uratul „pssst esti mort”

dar mai tarziu:
NU VA EXISTA BANG, dar SE VA RESPECTA MED-UL, daca esti sub MED, poti angaja adversarul doar cu secondary

pune un bec si fa niste lumina asupra chestiunii
scratch
Sus In jos
Brother

Brother


Numarul mesajelor : 38
Varsta : 53
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 17/03/2010

JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE Empty
MesajSubiect: joc 25 nov chimopar   JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE Icon_minitimeSam Noi 24, 2012 12:18 pm

Brother vine.
Sus In jos
mihai.grosan
Admin
mihai.grosan


Numarul mesajelor : 1000
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 10/03/2009

JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE Empty
MesajSubiect: Re: JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE   JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE Icon_minitimeSam Noi 24, 2012 12:34 pm

da mah, e fara bang si pentru saw-uri se aplica si sb 1.2
Sus In jos
https://csaacvila.forumgratuit.ro
rafi86
COLONEL
COLONEL
rafi86


Numarul mesajelor : 274
Varsta : 37
Localizare : bucuresti
Data de inscriere : 02/02/2011

JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE Empty
MesajSubiect: Re: JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE   JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE Icon_minitimeSam Noi 24, 2012 1:13 pm

lume maine nu pot venii am trb sa pregatesc niste hartii
pare rau
multa bafta si distractie placuta
Sus In jos
Continut sponsorizat





JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE Empty
MesajSubiect: Re: JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE   JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE Icon_minitime

Sus In jos
 
JOC CHIMOPAR 25 NOIEMBRIE
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» 22 Noiembrie Fabrica de paine Bucuresti,Hat versus Bebelusii
» JOC CHIMOPAR 20 IANUARIE
» JOC DUMINICA
» JOC CHIMOPAR
» JOC CHIMOPAR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
CSA ACVILA :: Airsoft :: Jocuri-
Mergi direct la: